Scar-Face och Currysås

Lördan ja.. förvånad över att jag ens lever idag.
IKEA blev då vi köpte ramar till korten vi ska ge bort i julklapp till gamlingarna..för va kan va roligare än att få kort på sina älskade barnbarn på jul? Korten är för övrigt rätt bra om man får säga så.. Blev dessvärre bara 3/4 vi kunde slå in då Andreas valde att ha sönder en.

Blev tyvärr inga kort tagna igår, men men..allt ser väl ut som vanligt ändå!
Startade runt 19-tiden när Daniels gäng droppat in först.. sen kom det en massa söta tjejer.. och sist men bäst Alex och Andreas. Eller ja, efter nån timme stormade ett knepigt gäng in som vars ledare jag träffat på bussen EN gång, vilket gav honom rätten att leta fram mig på eniro eller hur fan de låg till? En stackare som hade sytt ( va vare? ) 164 stygn eler nått i den stilen blev utsatt för en Alex i toppform, som fick namnet Scar-Face!

Väl på Nöjes shaka vi ass hela natten o hade grymt kul.
Följde med Alex hem där de bjöds på fyllemat, men inte nån jävla hamburgare här inte.. kycklingfilé, pasta o currysås (kan tillägga att den var något starkt!) Men gott som bara den!!
Andreas halkade in på efterkälken och senare dök även Alex jobbarkompis Frida upp.
Somnade väl på soffan vid 5-snåret.. något trött kan man säga att jag va!

Sushi är enda höjdpunkten idag!
Blir sängen tidigt, tidigt ikväll för lilla Linnéa!



Linnéa


Kommentarer
Postat av: Alex

Tack för en trevlig kväll:)

Haha, men Scar-face "had it coming" ;) Sen så måste jag ju verkligen säga vilka skummisar det dära gänget var, du får säga till om de är jobbiga i framtiden så får man ta sig ett snack med dem ;P

hoppas du får en bra dag på jobbet:)

Puss å kraaams!

2008-12-01 @ 07:43:09
URL: http://nordstromalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0