Myskväll

Åkte som sagt hem till Ida igår efter spinningen..blev pizza, chips och godis så nu har vi väl ätit onyttigt för ett bra tag fram över! Vi såg filmen All the boys love Mandy Lane. I tron om att vi fått med oss nått i drama väg hem så visade det sig snart att det var en rysare .. och nej, ingenting lämnades åt fantasin i den här filmen heller!
Sen tittade vi på alla bilder från vår resa till Alanya för några månader sen och drömde oss tillbaka, kanske inte till alla minnen men.. ah ni fattar!

Imorse var jag uppe tidigt, tidigt och gick på morgonträning.. riktigt duktigt gjort av mig tycker jag!
Ikväll ska jag med Eva och kika lite på hur damerna i Mary Kay jobbar. Något för mig?

Ha en superbra dag allihop.. jag försöker allt jag kan att undvika titta ut genom fönstret!

Linnéa

Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför vill du inte titta ut Läni? Jag ÄLSKAR att det är snö!!!!! =)=)=)

2008-11-24 @ 18:35:23
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0