Julstämning

Precis bokat biljetter av Gunilla till Peter Jöbacks julkoncert i LLA den 20 december, kan det bli mer julstämning eller mer jul än Peter Jöback? Tycker för övrigt att han har den mest underbara röst som finns, utan tvekan sveriges bästa sångare. Kan knappt vänta.. en tidig julklapp till mig själv med andra ord! Blir nog att jag drar med mig mamma, senast vi var på koncert tillsammans var 3 dagar innan jag åkte till USA. Då var det ingen mindre än Bryan Adams.. Världens bästa sångare. Så de prickar in det bra tycker jag, mina favvisar!!!  

I eftermiddag ska jag träffa Alex, som jag sprang in i igår med en nyköpt gitarr.. så nu får du öva öva vännen, för jag förväntar mig storslaget gitarrspel nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Alex

Du, så bra är jag icke på gitarr ;)

Haha, hår å mjuka saker är mina svagheter ^^ hahaha:D, tack för idag förästen:D

2008-11-27 @ 18:42:52
URL: http://nordstromalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0