Fyradagarshelg!

Eller va man nu kan kalla det?
I torsdags åkte jag o Ida till norrmännens huvudstad, Oslo. Blev mat på en supermysig restaurang, och storslaget blev det..minst sagt!!
På fredagen bar det ut på stan hela dagen, inte fullt lika god mat med väääldigt gott kaffe!
Väl hemma igen somnade jag redan vid 11 (en fredag?), men det tar på krafterna o vara utomlands, eller va säger du Ida?

Löradgen blev slö rakt igenom, laddade batterierna inför kvällen, Halloween-fest hos Alex. Efter fix, fix och ännu mera fix av smink och en alltför sen taxichaffis så kom vi iväg. Sen dök även Ida 2 upp och halva gänget drog sedan vidare till Nöjes.

Söndagen var som alla söndagar ska vara, lugn och mysig. Hela familjen kom dock iväg till Bergvik där vi köpte födelsedags- och doppresenter till höger och vänster. Fick mig även ett par nya träningsskor, så med dom och nya träningskortet så finns det väl inget som ska hålla mig tillbaka! Och faktiskt, det funkade, blev ett spinningpass frammåt kvällen!

Mitt nya liv börjar från och med NU!!

Kommentarer
Postat av: C-G ;)

Det tar verkligen på krafterna att va utomlands. USCH. klimatet säkert... haha. :) Men det var myyys! Gbg får det bli nästa gång!

2008-11-03 @ 21:08:37
Postat av: C-G ;)

Det tar verkligen på krafterna att va utomlands. USCH. klimatet säkert... haha. :) Men det var myyys! Gbg får det bli nästa gång!

2008-11-03 @ 21:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0