Dagdrömmare..

Kl. är runt 9.00, jag har redan vart uppe i två timmar och jobbat i 1,5.. så ja, jag känner mig väldigt duktig!

Va ska man göra, när man sitter framför en dator dagarna igenom?.. jag är expert på o spara drömmarna till dagtid. ALLT flyter genom huvudet då.. för tillfället så är det min älskade, älskade vän Therese och allt vi vart med om tillsammans! Resan till Turkiet i somras va bland de roligaste resor jag gjort, men just nu går tankarna till Vail.

Tänk dig att slänga sig ut för en av världens bästa pister, är snö överallt, solen steker fast det är mitt i vintern, utsikten är bland de vackrast tänkbara, och sällskapet.. sällskapet ska vi inte prata om, utan tvekan det bästa man kan tänka sig!
Vail- Vintern 06/07 med min Therese!



 
Sommar i Vail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0