Brunett

Det var länge sedan (väldigt länge sendan) som jag var brunhårig..var lite av en chockupplevelse och vid den tidpunkten så lovade jag mig själv att aldrig mer göra om det. Men nu, när jag är (var) som nöjdast med mitt underbara blonda hår så gick jag och färgade det brunt igen! Mer lyckat den här gången! Duktiga SaraMODA gjorde ett extremt bra jobb, jag är supernöjd! Lägger upp nån ny bild imorgon, så ni blir förvarnade innan ni vågar er på en träff med mig!

Skulle egentligen ha spinnat idag, men det drog ut liiiiite på tiden (3,5 timme satt jag där). Sååå jag åkte dit och tog en kaffe med min gullunge Ida istället så hon fick en liten paus i att stå o hänga över killarna på gymmet! Vi käkade på Fontana di Trevi förut. Minns inte när jag åt där senaste, men det var mycket god mat.

Fredag imorgon, och för en gångs skull har jag ingenting planerat... eller.....ingen utgång iaf! Ska börja helgen med en fika med min favorit Emelie, ser jag fram emot gumman! Sen blir det en dejt med min andra Ida på lördag!  Alex????

Nu ska jag bädda ner mig i soffan!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0