"Att ledas genom att bli sedd"

Jaa det är snart fredag! Och det där med och börja nytt liv har gått mer än bäst! Har ju fått min träningskort på KMTI så nu jävlar! Träffade personlige tränaren Micke i tisdags som la upp ett träningsschema åt mig! Så har man ju underbara Ida där med, riktigt kul!

Igår onsdag var vi i Arvika på en föreläsningen "Topp och bredd" med Johan Plate och Tommy Söderberg. Har varit på föreläsningar med Plate förr, men det här har den bästa varit på, någonsin! 
De blandade djupaste allvar med mycket  humor, en succékväll blev det.
Tommy Söderberg är ju en av Sveriges mest framgångsrika tränare. Under hans ledning av landslaget förlorade landslaget endast 5 av 46 tävlingsmatcher. Heeelt ofattbart bra!!!!

Jag agerade fotograf under kvällen så jag bjuder på ett kort av kungarna!

Imorgon bär det av mot Stockholm, lilla kusin  Alicia  ska döpas, mysmys!


Äntligen lunch.. thaimat idag, kan det bli mycket bättre?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0