Angels

Kom på att jag såg filmen The Happening härom kvällen med bröderna, riktigt bra film faktiskt..overklig naturligtvis som alla andra filmer som släpps idag, men den tycker jag verkligen att ni borde se!
Igår kväll var jag iväg på Mary Kay-möte, bli inte förvånade om jag kommer börja sälja deras produkter snart, tror de skulle passa mig!

Idag blir det raka vägen till KMTI efter jobbet, Idas pass 16.30, sen kör vi styrka o sen box.. orkar vi?... Klart vi gör!!

Pratade med min små älskade änglar i Usa igår, hela familjen! Guuuud va jag saknar er!
Resa blir i vår!!

Babblar o stressar igenom nu känner jag.. men nu är det äntligen lunch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men söt är du iallafall :)

2008-11-20 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0