Ace...

TACK Karin!!!! Så hette iaf klubben vi hamnade på i lördags kväll, Ace.. besök en nästa gång ni beger er till huvudstaden, glammig värre!

Sitter o tittar ut... det är regn o rusk och usch!!!! Antar att det kallas typiskt höstväder?
Kan glädja mig åt tanken på kvällen iaf.. Ska ha hudvårdsparty hemma hos mig, sötisarna Emelie, Ida och Frida kommer..riktigt mysigt ska det bli! 

Gjorde ju staden igår, för er som inte vet om det (o det borde inte va speciellt många som undgått o hört det) så tappade jag ju bort min mobilladdare i Sthlm i helgen och "Jag är då INTE beroende av mobilen" kändes rätt så långt borta! Sen när det visade sig att jag tydligen är den enda i hela världen (well, i Karlstad iaf) som hr en motorola telefon gjorde ju inte det saken bättre direkt.. men, för en gångs skull hade jag turen på min sida så jag fick tag på en nere i stan, tillsammans med en massa annat.. visar er senare!

Mys ikväll med andra ord, och snart blir det lunch spinning!


Linnéa

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska bli så kul i kväll så jag kan knappt vänta! hihihi. Duktig du är som spinner över lunchen Läni! Vi måste ligga i med träning nu om vi ska möta våren i LA... Där vill man ju helst vara fit. Om det tar emot att träna och du hellre vill sitta hemma i soffan, tänk LA! Det ska jag göra.

2008-11-12 @ 11:25:09
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0