Valborg!

Måste ju självklart börja med o säga grattis till världens goaste nybliva 21-åring, Emelie!
GRATTIS!!

Gårdagen ja, kändes som attdagen aldrig skulle ta slut. Sega sig fram! Men sen kom kvällen o det blev det blev dags att fixa o göra allt som hör en utgång till. Underbaraste Karin var hemkommen från Sthlm o kom vid 7 för att underhålla under kvällen. (Slutade iof med att lilla Karin mest höll till i köket, pratandes i moblen). Men men, mysigt att ha henne hemma iaf. Så småningom dök även Lovisa, Johan, Hadjar o David upp. Blev en helbra kväll med pizza, fotboll o en heeel massa prat. Senare drog Karin till Krp och C o David gick o la sig så vi andra åkte in till ankan och avslutade kvällen där!  En hellyckad kväll med andra ord!

Idag har det varit den segaste dagen på länge o även tråkigaste vädret på länge. Lämnade till lsut min stackars sjukling här hemma och åkte hem till familjen. Blev skräpmat från BK för mig i mina kära bröder så fick allt liite mys idag med!

image227
GRATTIS GUMMAN!!

Kommentarer
Postat av: emelie

hihihi, känns mycket bra att det inte bara är jag som sover bort mina lediga dagar. :):) PUssssssssss!

2008-05-02 @ 07:33:53
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0