Underbara Vår

Eller det känns snarare som att sommarn är på väg, med över 20 grader varje dag nu.
I går började jag dagen med jobb, visst gör jag det ibland jag med. Sen blev det hem för byte av kläder innan jag cyklade ner till stan för att träffa lillebror. Beställde glass på Timmy´s och idoten där inne gav mig fel sort, och inte vilken sort som helst.. Vanilj! skulle aldrig i mitt liv gå och betala för den sorten, Aldrig! Tur att man i alla fall hade sånt mysigt sällskap så man kunde njuta av det i stället. Drog en liten minirunda på stan innan vi åkte hemmåt för att hämta bror nummer 2. Avslutade kvällen hemma hos mig med mina älskade bröder, en massa onyttigt o en bra film. Storasyster njöt!

Idag hade jag tid hos frissan, blev supernöjd. Helt underbart skönt och få det klippt, behövdes en uppfräschning helt klart!
Sen blev det ner mot stan för en fika och massa mys med  Emelie, min goding du!

Blev kvällsmat från pizzerian ute vid Mariebergsviken, hur mysigt som helst! Favvo programet Top Model ikväll, och mitt hatobjekt Bianca åkte äntligen! Nu står fotbollen på, Real utklassar Barca och jag funderar seriöst på att dra mig mot sängen!

♥ L

image228
En bild från helgen.. Födelsedagsbarnet Björn, Mickan, Jag o Alex... Hmmm vem är fullast??

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja det är uuunderbart med vädret, värmen o allt därtill :D vart jobbar du? Puss gumman.

2008-05-09 @ 08:45:22
URL: http://soffia.blogg.se
Postat av: AleX

Haha, vadå snyggast? ;P Fast jag har snyggare bilder ;)

2008-05-10 @ 07:24:04
URL: http://NordstromAlex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0