Underbara Karlstad!

Helgen har varit superfin, även om inte vädret har vart det samma. Tog en lugn och mysig helg, så nej ingen utgång den här helgen. Lördag kväll var i stället fylld av singstar, massa tjejsnack och en hel massa onyttigt med mina söta vänner.
Ny vecka nu och nytt hopp om värme. Kom igen nu då!
När jag kom hem från jobbet  ( då jag, de senaste fyra timmarna, hade fantiserat om hur underbart det skulle bli att få slänga sig i soffan ) blev jag istället uppjagad av en extremt rastlös C som ville ner på stan. Blev en femminuters dusch o sen minimalt med fix ( otroligt att jag ens fick blåsa håret där ) då C iaktog mig varje sekund så att jag inte skulle börja med en massa onödigt tjaffs.
Ner på stan för en sallad innan vi trampade vidare mot Våxnäs där duktigast bröder spelade match! ( Dan, vi kan inte hjälpa att det tar oss 2,5 timme att cykla från Herrhagen till Våxnäs haha ).
Europa runt nästa!!

image244

image245

image246

image247


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0