Söndag + Måndag

Mors Dag i söndags, och hela familjen begav sig ner till stan och Freden för en supergod lunch. Hur mysigt som helst! Efter en massa mat och glass följde jag med hem och intog gräsmattan på en filt. Efter ordenligt med sömnbrist lördag natt så somnade jag rätt fint där i solen några timmar. Sen satt jag och myste med mamma en stund innan jag rullade hemmåt.

Måndag kväll träffade jag goaste Yohanna på stan. Satte oss slutligen på Blå där vi satt o pratde i flera timmar om både det ena o det andra, märktes att vi inte träffats på ett tag.. det var hur mysigt som helst gumman! Blir kanske o följa med henne hem till Götet till helgen. Det vore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0