Ninas 25-årsfest

Lördagen var super! Började med en snabbsväng på stan, jag o Karin behövde fylla på på dryckesfronten inför kvällen lite. Men bestämde oss för att ta det så lugnt som det bara gick under kvällen.
Hem för byte till bikini och ut till Skutberget där C o David låg i solen och pressade. Underbart var minst sagt ordet!
Efter ett par timmar så begav sig tidsoptimisterna hem för att under tre (heh) timmar halvt stressa ihjäl sig. Klara blev vi i alla fall till slut och Elin kom o plockade upp oss och Sara för att åka till Ninas o Johannas födelsedagsfest! Var himla länge sen jag va på en mysigare fest än denna, helt underbart mysigt folk!
Sen drog största delen av folket till Nöjes medans jag, Carro, Karin o David gick till ankan o satte oss. Blev hem tidigt för en gångs skull. Ganska skönt det med.
Och sen hade jag en riktigt mysig söndag med.. 5+ på den!

Tack för en helt underbar kväll Nina och Johanna!!

image232
Camilla och Elin laddar för tal

image233
25- åringen!!!!!!!!!!!!!

image234
Sara och Camilla

image235
Jag o födelsedagsbarnet

image236
Födelsedagsbarn nummer 2

image237
Jag o Elin posar

image238
Ännu mera pose

image239
Och självklart en bild på de blivande sjuksköterskorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0