Kalashelg

Vet att det inte blir så mycket bloggande nu, men det närmar sig faktiskt sommar så har lite bättre saker för mig än o sitta vid datorn, faktiskt!
Helgen då.. Lördag upp tidigt, pappa kom och hämtade mig och vi två drog till farmor. Väntades 40-årskalas för min faster. Dagen var mysig, småkusiner från både Stockholm och Göteborg var där så fick passa på att leka ur mig o mysa lite med minstingarna. Gjorde som både Carl och Hanna och sov middag. Var ju tvungen att orkar med resten av dagen/kvällen.
Senare åkte vi vidare för att fira faster och festen pågick hela kvällen, framåt 11 blev jag lite småstressad då det va tänkt att jag skulle hinna va med o parta lite hemma med, så pappa fick ge upp han med. Väl hemma blev det byte av kläder o snabb uppfräschning och vidare till Alex (tack för att du bor så nära ;) ) där de otåligt väntade. Tack godingar! Och ett mega stort GRATTIS till min käre vän Björn som firades. Jag, Björn, Alex och Jocke hamnade sen på Nöjes (vart resten tog vägen har jag ingen aning om). Vart en riktigt lyckad kväll. Pga den förbannade alkoholen blev det lite känsligt mot slutet, men världens underbaraste vänner fanns vid min sida. Tack!
Ska försöka på Alex o skicka lite bilder, så förhoppningsvis glider det in några stycken under de kommande dagarna!

Jättemysig dag idag.. sol, värme = Underbart! Gled ner på stan med C för att sen möta upp Alex för en fika o en massa skitsnack!
Nu ska jag ladda om för fotboll. NEJ, jag ska inte spela.. ska självklart iväg o se till så att mina kära bröder vinner!

Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0