EM, VM o Top Model

Vart ett par lyckliga dagar nu de senaste, så vart ska man börja?
Henke Larsson spelar EM-slutspelet är väl ändå största o bästa nyheten, som C sa: "em-guldet, here we come!"

Saleisha
vann Top Model, vilket egentligen inte var nån nyhet för mig eftersom klanten själv råkade klicka in på hemsidan där det stod klart o tydligt vem som hade vunnit!! Men helt rätt enligt mig, sötare än sötast är hon.
Så spelades ju självklart kvarten i hockey-vm med, vi hade laddat upp för en riktig hockey kväll så fick vi fin besök med så kunde inte bli bättre. Rysare, meeen Sverige slutar ju aldrig att förvåna och vann. Hade det egentligen på känn hela tiden haha!

Så vare snart helg igen, men varför det här vädret? 3+ på lördag, funderar ärligt på att stanna inne!
Så måste jag citera Carro i vårt snack om killar nyss;

"ja tror att de är hjärnan som sabbar allt, man tänker för mkt, så förfan folk borde slänga sina hjärnor"



image243



Kommentarer
Postat av: Carro

Haha va bäst du är :D

2008-05-16 @ 12:15:14
Postat av: Mikaela

Älskade, jag saknar dig också sjukt mycket! Midsommar är det lätt du och jag, längtar så! Funkar det för dig om jag stannar hela helgen? Puss puss!!

2008-05-17 @ 19:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0