Lovisa 21

Gårdagen blev faktiskt väldigt lyckad. Började hos Ida, min ängel, där vi blandade världens godaste drinkar. Riktiga proffs på det där vi! Kvällen fortsatte på arena innan jag (efter en o annan krasch) äntligen kom hem till sängen.
Världens huvudvärk när jag vaknade, men orkade ändå släpa mig ner till stan o möta upp med dom kära bröderna + Mackan o Skogman. Skulle peka ut parfymen jag vill ha i present, och så pass bra jobb som syster tycker jag ändå att jag har gjort det halvåret jag har varit hemma nu så jag är värd den. Ah, helt klart att jag är!!

Parkerade mig i soffan för resten av dagen innan Anna o Matilda kom o joinade oss. Blev sallad och massa frukt o ännu mera skvaller. Sånt vi är bra på helt enkelt!

Imorgon blir det att slänga sig på första bussen hem, släktkalas för syskontrion väntar och efter det hockey. Ställa klockan en lördag är ingen höjdare för mig. Men får väl offra sig för en gångs skull!

Och GRATTIS min älskade vän! Lovisa, världens bästa barndoms vän (ah ända sen BB) fyller 21 idag!
LOVE YOU!!

image160
Inte snyggaste bilden, men det är med kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0