Kasst Sverige!

Efter att ha käkat tacogratängs rester med C så hasade jag mig hem till mor o far och följde Andra chansen därifrån, måste säga att det hela bara verkade vara ett svindåligt skämt. Sämst låt i varje omgång gick vidare och jag började nästan tro att det var nåt allvarligt fel på telefonlinjerna. Eller så är det helt enkelt svenska folket som inte har någon som helst koll på vad som är bra eller inte. Hela melodifestivals grejen har spårat ur helt och hållet, om ni frågar mig!

I vilket fall som helst så var det en hel mysig kväll hemma hos familjen!
Imorgon blir det fotboll då Andreas ska lira i a-laget! Goooo brorsan!

Kommentarer
Postat av: emma

ohh tacogratäng.
har du receptet. :)?

2008-03-08 @ 23:30:59
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 18:27:56
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0