Glad Påsk!

Igår fick jag som sagt ställa klockan, en lördag, ingen direkt hit för mig men som den underbara dotter jag är så tänkte jag åka hem tidigare o hjälpa mamma med maten innan kalaset. Släktkalas väntade för hela syskontrion. Fick äntligen träffa lilla underbara Hanna igen vilken är bland det sötaste jag sett!
Sen drog hela skaran (nästan alla) iväg till LLA för att heja fram fbk till semi. Fick följa den från logen vilket inte gjorde saken värre, och självklart vann dom!!!

När jag kom hem blev jag inringd av kära Björn som tyckte jag skulle komma förbi grabbfesten o underhålla dom lite. Va gör inte lite kvinnligt sällskap? Jo allt!
Efter ett o annat djupt samtal drog grabbsen till Nöjes o jag fick äääntligen åka hem o sova!
Så idag tog jag mig friheten till en riktig sovmorgon vilket jag tyckte jag va värd. Underbar dag idag så det blir nog ut i solen en sväng!

♥ L

image163





Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du haft en bra påsk?:) Kram

2008-03-23 @ 13:31:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0