Downtown!

Slängde mig på cykeln ner till stan efter jobbet idag. C gick otåligt och väntade på mig och ägnade sig åt att handla upp i princip allt i varje butik hon gick in i tills jag kom och räddade henne. Blev en kaffe på Waynes, bokade tid för sminkning på Make Up Store och lite annat fix inför min kommande födelsedag som hägrar runt hörnet! Ska försöka dra ner mina kära bröder på stan någon dag o peka på parfymen som jag (SKA HA!) önskar mig av dom.

Imorgon är det sista dagen på jobbet innan helgen, känns underbart skönt och jag o min kära Ida ska fira med lite alkohol o Studenttorsdag tänkte vi. Kommer säkerligen bli en hellyckad kväll!

image158
I väntan på Top Model..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0