Belgrad, Here Is Our Queen!

Yes, hon tog hem det! Bäst låt, snyggast på scen. Helt klart oslagbar!

Som sagt har det vart en hellugn helg för min del, tillbringat den hemma hos familjen på Strand. Helmys!
Jag o brorsan bestämde oss för att vi skulle dra ut o spela lite biljard nu ikväll. Först till tre segrar och den andre bjuder på lunch kom vi fram till. Var kanske lite för självsäker där. Men men, lite tur måste man ha med. Men jag har ingen tur i spel överhuvud taget så ni kanske förstår hur det gick. Hjälpte inte ens att  Aref kom och joinade och skulle försöka hjälpa mig heller. Spelet var förlorat. Men hade en supertrevlig kväll ändå. Så fick jag ett litet samtal av min lilla ängel Therese i Munkfors med. Lite uppdateringar från helgen. Love you sweetheart ♥ 

image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0