Nytt till resan

I brist på annat (okej, Frankrike-Italien på tv, men med 0-2 till Italien med 1 minut kvar så klassar jag det som klart) så tänkte jag visa bilder på det jag shoppat idag!

       

1,2- Somrig topp från Gina. 3- Underbar kofta frå Cubus jag tänkte resa i på måndag ( tänk er med ett par färgade leggings till). 4- Body + kjol från Gina med sjalen jag köpte i Gbg. 5- Glittrig showergel, deo och lotion med melondoft från LdB, luktar helt fantastiskt gott.

Va tycks?

Nu blir det sängen, imorgon spelar Sverige så måste va laddad till max!

Godnatt alla underbara!

♥ L

Kommentarer
Postat av: Nancy

Tack för din medverkan!

Headern gick till en tjej vid namn Karina.

Ta gärna en titt förbi igen, det kommer flera. :)

2008-06-18 @ 17:22:08
URL: http://giveitall.blogg.se/
Postat av: Alex

Nice ;P Vill också ut å resa nu. Längtar som faaaaan! :) pysss!

2008-06-20 @ 12:10:23
URL: http://nordstromalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0