Vinter

Varför?... ja varför ska snön komma nu?  När man börjat få värkänslor (även om det bara är januari) så, ändå!
Vill inte ha mer snö!!
I vilket fall som helst så är det ny vecka = nya problem. Veckan kommer dock bestå till största del av att planera inför inflyttningsfesten på lördag. Och det vet ju alla, längtar man efter någonting så kommer dagarna fram dit gå i snigeltakt. Har en del att pyssla med och fixa innan det får bli lördag, så på ett sätt är jag rätt glad att det bara är måndag!
Nu ska jag slänga ihop en lunch, ringa mina älskade bröder o sen iväg och träna! Som sagt var, mitt nya liv har börjat och det ser ut att hålla i alla fall två veckor. Well done!

image117
"Super-fina" bröder, precis landat på Amerikansk mark

image118
Vi i Chicago!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0