Updating

Dagen idag har man liksom bara, på något underligt sätt, gått i genom. Nästan som att man har sett sig själv i en film. Hehe kanske inte ska gå in djupare på det där, kan sluta hur som helst, och förresten så är det bara onödigt vetande.
C kom hem igår med ny hårfärg och ny frisyr. Helt galet fint och med ens så känner man sig hur sleten i håret som helst!
Åkte hem till min kära familj efter jobbet. Hade lite serious talk med bror 1 innan jag o bror 2 åkte hem hit för en helkväll med film, chips o godis. Den tog slut rätt så snabbt eftersom filmer alltid cp:ar sig lite extra när jag ska se. Men faktiskt, ilskan försvann rätt så snabbt över det ändå för att vara mig. Undrar vad det kunde bero på?

Några fler bilder från inflyttningsfesten i helgen, då våra underbara vänner tar sig tid o skickar :

 
image124

image125

image126

image127

image128

image129
Sista kortet... ALLTID vackrast!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0