Snabbfika

Var tvungen att ställa klockan imorse. Starx efter 11 kom mamma och hämtade mig för att åka ut o leta skidjacka. Om några veckor åker vi till Idre för en veckas skidåkning, och det hade suttit fint med en jacka då!
Hem för dusch o nån slags lunch bestående av risifrutti.. skulle seriöst kunna proppa i mig tio stycken på en gång. Usch va gott det är! Mötte Ämil vid 3 för världens snabbbfika på Melker´s. Riktigt mys! Fick med mig ett par påsar hem också. Lever farligt nu när lönen kommit, skulle hur lätt som helst kunna handla upp 10 000 på en eftermiddag, blir lite rädd för mig själv när jag erkänner det!
Men det här var jag verkligen värd ( enligt mig själv!).

Dagens shopping:

 image115

image116


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0