Nyårsbilderna!

Äntligen, Ämil.. vet att i alla fall du har väntat, men glöm att jag ska ta upp allt som har med "NORSKARRRR" att göra. 
Hmm vart ska jag börja? Jag, Ämil, Linkan o Erik tog i alla fall våra allt för tunga väskor med oss på tåget tvärs över Sverige på Nyårsafton. Linköping var målet, och måste säga att det var utan tvekan det bästa nyår hittills i mitt liv.
Jag och Ämil var oerhört bestämda på att vi skulle frakta med en liter mjölk för att slippa huvudvärken dagen efter. Den var INTE hel när vi kom fram. Ringen hämtade oss på stationen och det blev hem o skynda skynda göra sig iordning inför kvällen på herrgården. 
Det blev en underbar middag med uppdrag, tal och sång i massor innan det blev det stress med att hinna få upp champagnen i glasen innan klockan slog nytt år. Sen blev det dans hela natten i både högklackat o barfota!

image97
"Heeeelt okej"

image98 
Goast tjejer

image99
Finaste Sandra

                 Fler kommer när jag fått bilderna av Ämil

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHHAHA, som jag väntat också! Tackars. Kan ta med Henriks bilder på en skiva till dig när jag kommer och hälsar på er imorgon! Om du dina bilder på en skiva till mig också skulle jag bli lycklig!

2008-01-09 @ 14:00:00
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0