Lunchbreak

Tar mig tid att klottra ner nåt ointressant här när jag ända har lite tid över.
Igår var det full fart här hemma. Alla vill vara med och styra och ställa i VÅR lägenhet. Fick i alla fall urfina gardiner i mitt rum, så dte var väl pricken över i:t.
Senare på kvällen var vi hembjudna till Camillas familj på söngadsmiddag, innan jag kastade mig på bussen in till stan för att möta Karin och Anna. Biljarden var stängd så vi parkerade assen i soffan inne på arena bar, drack varm choklad och snackade i timmar. Var längesen jag skrattat så jag gråtit när Anna berättade om en av första gångerna hon skulle åka snowboard och om hur det låg en liten kille i liften som blev totalt överåkt av Anna som inte kunde styra undan. Haha.
När jag kom hem myste vi till det i soffan med film och fotboll innan det blev sängen!

Ikväll blir det träning och världens mest underbara Cämil har lovat att göra middag tills jag kommer hem! Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0