Lani o Camil- Kväll

Nopp, ingen träningsverk idag, har lite svårt att förstå varför faktiskt.. den krampen jag hade i mina vader igår, ja, återkom om du ens vart i närheten någon gång!
Idag var det då vår efterlängtade Lani o Camilkväll. Blev först en runda med fika på stan, var alldeles för länge sen! Hittade även ett par skitsnygga klänningar i en gammal glömd butik (säger dock inte vilken det handlar om, vi vill ju inte ha några härmapor på halsen) och sen även urhärliga gardiner till vardagsrummet, kommer passa klockrent. Så nu var vi väl så gott som klara. De som är bjudna på inflytningsfesten får se det vackra resultatet, och för er andra.. too bad, but thats life!
Hem för kyckligmiddag och sen ut på långpromenix för mig som jag skrev igår, helt underbart skönt!
kvällens höjdpunkt : Coyote Ugly.. filmen är världsbäst!

TACK för en underbar kväll Cämil, you´re the greatest!

♥ L

image114
Du är Bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0