Inflyttningsfest

Usch jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Helgen har varit helt otrolig, har bestått av en enda sak: Fest!
Började i fredags då jag o C efter en snabbvisit på ikea och även inhandlat mat för tre år frammåt, åkte ut till David på Frödingshöjd där det var korridorsfest! Träffade en hel massa roligt folk. Sen blev det lite kommunikationsfel mellan mig och C och allt spårade ur totalt och vi missade sista bussen hem. Så alltså slutade det med att vi fick spendera natten tillsammans med brorsan och likmasken i Davids lilla etta. Men det gick det också!

Lördag morgon och jag o C kastade oss ut på stan, fräschare än någonsin för att inhandla det sista inför kvällen. Hem för städning, hårlockning o make.. hann precis klart innan första gästen ringde på dörrn. Frammåt 22-tiden trängdes närmare 40 pers i vår 87-kvadratare. Snacka om inflyttningsfest! Kvällen avslutades på Nöjes.

För att avrunda helgen så kan jag säga att den har varit helbra på alla sätt och vis. Fick även se min käre bror spela match idag, bäst på plan..som alltid!
Nu blir det Hairspray med C innan en halvdöd Linnéa slänger sig i säng!

image119
Finaste bröderna med vänner

image120
Lärka o Ämil i farten

image121
Gladaste Jonathan

image122
Gladaste Cissi

image123
Älskar dig brorsan

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en superkul fest! :D

2008-01-28 @ 11:30:54
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Emelie

hahah goast bilder! Jag blev jätterädd innan jag rullat ner och sett alla bilderna. Visste ju inte vad jag skulle mötas av för bedrövliga bilder. Men det var inte så illa. Nu är jag på jobbet... jättetråkigt. Saknar goaste Läni. Pusspuss

2008-01-29 @ 10:54:42
URL: http://emeliekindwall.blogg.se
Postat av: Cissi

Hej Linnéa, så du är så duktig att bloggar! Tack för senast, det var verkligen jätteroligt! Kul att träffa dig och Camilla, och en massa andra människor som man inte sett på länge! Snygg bild du lagt upp på mig då:)

Ha det bäst! Kram

2008-02-27 @ 18:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0