Hockeynight

Var och hälsade på pappsen på jobbet och alla andra glada prickar där idag efter jobbet. Hann knappt sätta in foten innan Gunilla var framme o kastade på mig två hockeybiljetter till kvällens match mot Frölunda, sånt säger man inte nej till.
Hem och göra pannkakor tills C kom hem.. stress stress o lite mera stress.. och sen iväg till hockeyn! Fbk vann i sudden 5-4 men vafan gjorde det när Sverige losa mot tyskland i Handbolls EM.. Suck.
Nyttiga som jag o C är (eller ska man kalla det tröstäta?) så traskade vi raka vägen från bussen in på pizzerian. Gott vare i alla fall, så de var det mycke väl värt!
Nu är jag tröttare än tröttast, somnar snart på stolen. Så nu säger jag godnatt, och vi ses imorgon!

♥ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0