HATAR!

Ah det finns en hel del.. vart ska jag börja?
Jag hatar att vakna tidigt på morgonen av att någon borrar på andra sidan väggen.. visst det är mitt i veckan men ändå. Detta förtörde helt och hållet min dag!
Jag hatar det svenska vädret just nu, julen är över och vi behöver inte mer snö. Men det svenska vädret verkar lägga upp det på ett fint sätt. Snöstorm dag 1, 5-6 plus grader dag 2. Vi har det allt underbart!

Så NEJ, jag är inte på bra humör idag! Någon gullig själ där ute som har en något bättre dag, skriv en kommentar och muntra upp mig!

♥ L

Kommentarer
Postat av: Alexpalex från andra sidan gatan (Nästan iaf)

Kan trösta dig med att de säkert blir skiit skojj på lördag iaf! Jag kan nog inte komma, om ni inte är kvar efter strax innan 22.30..Men kanske ses då! La till dig som vän här också, då jag snubblade in på din blogg =D hade fint! Kraam!

2008-01-24 @ 02:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0