I´m Back

Kanske varit lite smådålig på att uppdatera mig här på senaste. Eller ja, riktigtdålig har jag vart!
Ska försöka göra mig så kort som möjligt, så får vi se hur det går.
Veckan i Idre var heeelt underbar. Lite småmulet de första dagarna men sedan valde solen att visa sig. Trodde inte det var möjligt. Vädret har aldrig varit på vår sida när vi åkt på skidsemester. 20-30 minus har inte direkt vart ovanligt.

Kom hem i söndags, släppte av väskan (som fortfarande står och väntar på att få bli upppackad) och iväg igen för Bio,  Cloverfield  med Daniel gånger två och Frida.
De senaste dagarna har bestått av mys, mys o ännu mera mys. Mår riktigt bra nu, och med ens blir det lite lättare att gå upp på morgonen. Lite.

Imorgon är det då  Alla ♥ -s Dag.  Känns som att det kommer bli en riktigt bra dag!


Världens tråkigaste blogg, jag vet, men ibland har jag faktiskt inte ork!

Idre:
image131
Me, Brothers and Cousins

image132
Soooool

image133
Sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0