Fredag!!!

Inte riktigt, men snart! Helgen, du är mer än efterlängtad.
C och jag har vart duktigare än duktigast idag och har redan hunnit med tvätten OCH ett spinningpass. Imponerande, jag vet!
Inte riktigt planerat min fredagskväll än. Antingen tänkte jag åka till min ängel i Munkfors och hälsa på henne. Eller så stannar jag hemma, går en sväng med min kära barndomsvän Lovisa och kanske hälsar på lilla familjen.
Imorgon blir det i alla fall utgång för hela slanten, så ska vi försöka oss på att storhandla också.

Ha en bra fredag allihop!

♥ L

image147
Lovly memories

Kommentarer
Postat av: AleX

Naaw, så söta! :) Hade ni skojjs i helgen?

2008-03-03 @ 19:40:02
URL: http://nordstromalex.blogg.se
Postat av: AleX

Kanske de kanske ;)
Tycker du ska adda mig på msn, så kan vi snacka litte helg plans ;) Fast bara om du vill!? =P
[email protected] !

2008-03-03 @ 22:46:53
URL: http://nordstromalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0