Minnen från 2008

Tisdag, lite ljusare idag..lite närmare helgen!
Satt igår o kom att tänka på va man har gjort det här året.. faktiskt rätt kul att gå igenom en massa bilder, för faktiskt, fast det inte kanske känns så jämt..så har man ändå gjort rätt så mycket!

Så tänkte gå igenom lite kort året som gått några dagar framöver..

Januari:

Måste börja med Juldagen, har många fina och roliga
minnen därifrån.. remember Ämil?


Sen så var det ju Nyår! Emelies Henke drog med oss ner till Linköping där
hans polare o tjej fixade dunderfest. Bästa nyår nånsin, utan tvekan!


Sen var det inflyttningsfest på Långgatan 14. Många fina och ibland
otydliga bilder därifrån med min Camilla.

Februari:

Min älsklingtjej Hanna döptes! Finns ingen goare än dig hjärtat!


Underbara Idre med familj o kusiner. När man inte får nöjet att åka i Vail
längre med dig Therese så duger det här mer än bra!


En o annan partybild finns det faktiskt från februari med!
Söta Anna!

Mars:

Charlotte Perelli vinner melodifestivalen med helt klart bästa låten enligt
mig, Hero!


Min utan tvekan äldsta vän, Lovisa fyller 21. Kan ni tänka er..
vi låg t.o.m på BB tillsammans..slå det?!


Jag o Camilla åker till Stockholm för att se en av världens coolaste
tjejer, Rihanna!


Glad Påsk!


Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0