Julshopping!

Idag tog jag, mamma och Andreas en heldag på stan, julshopping med andra ord. Tillsammans med iaf halva Karlstads befolkning. Vi fick tag på en hel del, hann med en fika, o sen lite mer julklappar!

Har bestämt mig för o ta en lugn kväll ikväll..kolla på Faddergalan o bara ha det lugnt och skönt!

Har inte riktigt hunnit med o lägga in bilder från var senaste Turkietresa..men de kommer!
Får lite smakprov nu iaf.

September:


Jag o underbara Ida i sköna Alanya


Beachen


Snyggast på Turkisk mark!


"Kompis" med vår 6personers drink!


Roar oss inlåsta i hissen på hotellet


Finaste Ida med en av alla drinkar


Underbart!!!


Njuter av livet or what?




Oktober:

Selma Spa


Party


Kommentarer
Postat av: C-G

Du är såå fiin ! :)

2008-12-14 @ 09:49:37
Postat av: svar till C-G

naaw..du som är min goding!

när får jag äran att träffa dig igen då? :D

veckan? ;D

pussssssis

2008-12-14 @ 13:20:29
Postat av: C-G

Självklart ! Tisdag, glöggkväll? :) vore mys!

2008-12-14 @ 14:27:43
Postat av: svar till C-G

tisdag kväll är givet..hihi myys :D

2008-12-14 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0