T.G.I.F.

Även jag får jullov i år.. när den här dagen är slut går jag på två veckors ledigt! Helt ofattbart skönt!

Igår hade vi julfest här på jobbet. Pappa höll sin "årliga musikfrågesport", som i vanlig ordning var näst intill omöjlig. Eller ja, vi blev indelade i lag, fick 15 låtar och 15 bilder. Vi skulle koppla ihop varje låt med en bild  (T.ex, låten med ZZ Top satte vi under bilden med Zinedine Zidane, ZZ va då kopplingen där) o sen veta vad pappas starkaste minne till den personen var? Inte fullt så lätt.. har ju faktiskt bara varit med i drygt 20 år!
Julklappen ska öppnas på julafton, det är en synd och öppna innan!

Efter jobbet ska jag springa ner till stan o möta upp Ida, gick på ledighet igår hon lilla gullungen så nu laddar vi inför juldan o Beccas hemkomst!!!


"keep making everybody's day with your smile" 
( Var det första jag läste när jag slog på datorn, så passar det vidare till alla er andra med, visst känns det bra o börja dagen så? Så gå in för det idag! )


Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0