Nedräkning

Sista spurten nu innan jul. När denna vecka är slut är jag ledig i två veckor, ska bli så himla sjukt skönt!!
Igår var jag iväg till Sara på MODA o fick håret klippt.. funderar starkt på att anställa henne som privatfrisör?
På kvällen var vi bjudna på middag hos moster o morbror som fyller år, en igår och en imorgon!

Sen lagom till jul så försvinner ju snön också.. någon som vågade hoppas på att det skulle ligga kvar?
Ikväll ska jag hem till Frida för hudvård, på torsdag är det julfest här på jobbet, och sen är det helg! Känns som att jag nog borde bli klar med alla julklappsköp imorgon så kan jag njuta av helgen o koncerten med Peter Jöback sen utan en massa stress.. ja, det kör jag på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0