Hockeynight!

Visst är det fint ute? Man blir så himla mycke piggare, allt blir så mycket ljusare när det snöat!

Ikväll ska jag och C gå på hockey! Var sjukt länge sen jag var på hockey nu.. men det blir ju extra kul nu när Gurra spelar.
Så vi får heja riktigt ordentligt på honom ikväll!

Imorgon är det fredag igen, veckorna springer förbi nu. Det är snart jul och för en gångs skull vid den här tidpunkten så är jag nästan klar med mina julklappar! Känns riktigt skönt!
Jag älskar julen!




                         
                      Blåa skönheter från forever 21... tomten?


Linnéa


Kommentarer
Postat av: Liza

Hej! Kul att se din blogg :) Ha en bra dag!! Kram

2008-12-11 @ 15:23:03
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0