Grattis Pappa!

Borde ju egentligen ha firat honom ikväll, men han är uppe i Dalarna o härjar, så de finns inget o göra åt!
Så istället smiter jag hem till Ida, det väntas myskväll med massa tjejsnack. Våran Becca kommer hem från Norge, inte sett henne på..ah jag minns inte när!! Sjukt kul!!!! Saknat min bejb!

Tiden går så himla fort..kom på förut att för två år sen var jag nyinflyttad hos familjen Lester i Denver och satt på flyget till Cancun, Mexico!
Rätt kul o sitta o kolla på dom bilderna när det är mörkt o kallt ute.



The Beach


Mina små älsklingar


                 


Kommentarer
Postat av: Alex

Åååhhh, blir ju inte ett dugg avundsjuk :)

2008-12-05 @ 15:22:19
URL: http://nordstromalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0