Gråa, trista Måndag!

Måste få säga att jag diggar starkt bilden på Ida med eyeliner kletat över hela ögonlocket!

Så var det måndag... igen! Den glansiga helgen är över som så många gånger förr, o det känns bara trist, mörkt o tråkigt!
Andra advent igår och jag kom precis på att det bara är i stort sett två veckor kvar till jul. Inte för o stressa upp sig men.......

Träning imorse, trodde aldrig att jag skulle vänja mig med det men faktiskt så kommer det, sakta men säkert!
Ikväll ska jag träffa Ida på KMTI o träna lite till.. behöver nog snacka av oss helgen lite med!

Det är ju fan gåare än gråast ute.. och jag är uttråkad till döds!
Nån liten kommentar skulle glädja mig till max.. va som helst, vem som helst!


Linnéa

Kommentarer
Postat av: Alex

Söta bilder på er från helgen ;)

Värst vad du tränar då! man får nästan lite ångest över att jag gått å blivit en soffpotatis som bara jobbar, äter och sover ;) Får ta tag i det dära!

Allt bra med dig denna gråa dag annars?:)

pusssen!:)

2008-12-08 @ 16:15:06
URL: http://nordstromalex.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas denna kommentar glädjer dig till max nu! Ja, vi kan simma någon dag tycker jag. Ska simma med Emelie i morgon dock. Vi kan väl ta en fika i veckan om inte annat! pussiluss

2008-12-08 @ 18:19:22
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/
Postat av: C-G

C-G sviker aldrig. så här kommer en liten kommentar. saknar dig min darling! men vi ses ju på onsdag å jag läängtar! :) få skvallra lite. wohooo.

2008-12-08 @ 18:19:49
Postat av: Svar till C-G:

nej jag vet det goding.. haha som sagt, du slutar aldrig att förvånas.. fick nyss veckans skratt, du ska allt ordna o fixa du ;D

På onsdag är du min!

2008-12-08 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0