1:a Advent

Hade en riktigt mysig kväll igår. Vi plockade fram en hel massa ljusstakar o julstjärnor i fönstren. Så lite julkänslor har man väl fått..och tittar man ut nu.. jo, det snöar ju! Pratade med min lilla sjukling igår med, det är julmarknad i Mariebergsskogen till helgen, så vi ska väl mysa omkring där till helgen!

Pappa har precis fått mejl ifrån Jocke, så v.6 drar vi till Idre en vecka. Är så skidsugen så jag håller på o dör! Längtar!

Idag var det inte roligt o gå upp när klockan ringde vid 7-tiden. Iväg o träna (numera obligatoriskt på måndag morgon när vi jobbar heltid) 45 min innan frukosten. Känner sig mer än duktig efteråt!
Helgen har kommit ikapp mig nu..får kämpa för att hålla ögonen öppna!
Stort PLUS idag.. Gurra spelar med Lee Goren och Wallin i första femman ikväll.
LYCKA TILL!!!

På torsdag kommer min älskling Becca hem, så då blir det mysfaktor 10 med mina stjärnor!


 



 
Jag med mina strålande vackra bröder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0