Bakmästare!

Fick för mig att va lika duktig som dig Emelie idag o slå på stort, baka!
När jag väl sätter igång med nått sånt så ser det snart ut som om tredje världskriget vart inne o härjat i köket.. och disken som blir? Ah den kan helst nån annan ta. Inte ska väl jag som har stått för mästerverket diska, nån måtta får de väl va! I så fall kan jag lika gärna äta allt själv....

Just nu står det Cinnamon chocolate chip cookies (mm degen var iaf himelskt god) i ugnen och julmusiken ekar.
Så var det det där med att när jag väl bakar så ska det helst bakas två, tre eller fyra olika saker.. så nästa projekt är pizza, sjukt snäll är jag alltså idag som står för middagen! Hade tänkt mig mozzarella, parmaskinka och rucolasallad på. Låter det som nått ni skulle våga äta?

Nu ska kakorna ut och jag ska leta reda på ytterliggare nåt recept..


Kommentarer
Postat av: C-G

När du bakar ska du baka den där kladdkaksgrejen. kan va det godaste jag nånsin ätit. å då ska du veta att jag smakat på mycket i mina dar. :)

2008-12-03 @ 20:53:02
Postat av: Svar till C-G

hahah, den ska du få smaka många fler gånger i ditt liv..oroa dig inte ;D

när ska vi ha vårt julmys då?

du är saknaaaaaad!!!!!

men kan tänka mig att du överlever rätt så bra just nu ;P

Puss min favvo!

2008-12-03 @ 22:46:04
Postat av: Anonym

såg att du skrev till blondinbella.. menar du denna produkten



Mary Kay® Acne System ? Den är skit bra hos mary kay den tog bort ALLA mina finnar samt blank hy på 1 vecka super nöjd :D hade bölder o allt nu leeen:D

2008-12-04 @ 12:42:40
Postat av: Svar till anonym:

yes det där den! har själv inte provat den..men de som har, wow trodde inte att sånna produkter existerade!

Va kul att de funkade för dig!

Glädjer mig :D

2008-12-04 @ 13:01:24
Postat av: Emelie

är det bild på leilas cookis läni? för i så fall har jag bakat precis dom men det är lungan läppen

2008-12-06 @ 17:19:37
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0