10 December

Godmorgon! Två veckor kvar till Jul..
Vaknade på ett strålande humör idag, o de höll i sig till jag satte på radion! "Årets mamma" utsågs tydligen igår..och vem vann? Joo, Linda Isaksson, mamma sen 8 månader tillbaka. What?
Finns nog ingen som jag stör mig så extremt mycket på just nu som jag gör på henne..hon är fan med överallt för det första.. o för det andra, mamma sen 8 månader, finns det verkligen ingen som förtjänade det bättre än henne??
Ta vem fan som helst! Usch!!

Fortsätter med tre månader till..som för övrigt var tre riktigt bra månader!

April:

Jag fyller 21 den 2:a.. likaså min underbara vän Alex. 
Min fina room-mate från N.Y. Mikaela kom, vilket va den bästa presten man kunde få!

Maj:

Tog mitt älskade svarta bälte efter 8-9 år av hård träning!


Årets första grillning!


Fina Karlstad på våren!

Juni:

Min älskade bror Daniel tog Studenten


Och den andra älsklingen gick ur 9:an


Sen var det bal.. finaste paret sen jag gick ur!


Jag och Kenna åkte till Götet o hälsade på Yohanna


Sommar!


Passade på att mysa med min favotjej i Gbg!


Min fina Yohanna bor numera i London


Så sommarns enda båttur med Lovisa o Johan


Linnéa

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sötaste! Jag har kommit in på socionomprogrammet i Växjö! Så nu måste du komma och hälsa på mig i vår! :D Saknar dig! Puss!

2008-12-10 @ 16:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0