1 vecka kvar

En vecka kvar till julafton, men jag har redan idag fått världens bästa julklapp! Har lovat att hålla tyst om det ett tag, och eftersom att jag inte riktigt har koll på vilka som läser bloggen så får jag, vare sig jag vill eller inte, hålla tyst om det ett litet tag till hur svårt det än är!

Ovanligt pigg idag, iaf för o va mitt i veckan. Pratade nyss med världens bästa Therese i Munkfors, där öser regnet ner.. och om man kollar på färgen på himlen just nu så dröjer det nog inte länge för ens det kommer hit..
Sitter för övrigt och lyssnar på Broken Strings med James Morrison och Nelly Furtado, om och om igen..sjukt bra låt!



Linnéa


Kommentarer
Postat av: Alex

heej:)



Fina bilder du har på bloggen hela tiden!! :)

Jobbar idag och imorgon, sen så blire att ta de lungt på fredag tror jag. Kanske gå ut på lördag!

De märks så att säga! Du da? Mr.Jöback på lördag?:D

Haha, tjejen på mitt jobb har blivit nominerad till de pga sin otroligt sociala sida, som gör att hon strålar och alla tycker om henne ;) haha

Pusssa:D

2008-12-17 @ 15:54:34
URL: http://nordstromalex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är Ida snyggingen som jobbar på KMTI?

2008-12-19 @ 01:54:28
Postat av: Svar till anonym:

HAHA jaa.. Ida är snyggingen som jobbar på KMTI.. vem kan jag hälsa ifrån? ;P

2008-12-19 @ 08:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0