Moving Out

Sorgligt men sant, imorgon flyttar världens bästa kompis och sambo ut, och även jag om några dar. Börjar faktiskt kännas lite ledsamt med tanke på hur förbannat kul vi haft. Alla sjukt "roliga" skämt och danser vi utfört och skämt ut oss totalt för grannarna, alla extrema fester och sist men absolut inte minst alla Lani-och-Camil-kvällar.. usch så tragiskt det här blev!
Jaja..
Ska försöka förvandla det här inlägget till nått lite roligare i stället.. På fredag åker jag och Lovisa till London för en riktig tjejhelg, fan va kul det ska bli!
Sen om inte det vore nog så ska jag och Ida (nummer 2 C-G, oroa dig inte ;)) boka resan till Alanya imorgon med avgång nästa helg..så jag har som sagt lite och leva för de kommande veckorna. Riktigt skönt nu när vädret är sämsta tänkbara! Men det här är jag värd, eller hur?

Hoppas ni har det bra alla mina godingar!

♥ L

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hola Läni! Que pasa?



Nu är jag Cádiz i Spanien och bara njuter av livet! Det är så underbart att vara här. Vi har strålande sol varenda och inte ett moln på himlen så långt ögat kan nå. Det blir en heldel festande och drinkar på pubarna långt in på småtimmarna också, hehe...



Kul med London, jag var där innan jag åkte hit ner, älskar verkligen den staden! Skönt med ytterliggare ett avbrott från vardagen.



Jag ville bara säga att du är mer än välkommen hit ner! Vore så kul om du kom hit! Annars får vi ses i Swe i vinter. Saknar dig min fina!



Puss!

2008-08-19 @ 20:36:51
Postat av: Alex

Din jävel, du bara reser å reser ;D

Fan va underbart :)

Vi KANSKE ska till Amsterdam sista helgen i augusti ;) men turkiet slår ju de iaf ;)

2008-08-19 @ 22:17:29
URL: http://nordstromalex.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Blir det Turkiet två gånger på samma sommar? :P Och ska du till LONDON o säger ingenting? :o Kan du inte höra av dig när du är här om ni har tråkigt så kan vi kanske ses! Mitt mobilnummer är 00447535299702 (0044 är landskoden)



Puss gumman

2008-08-21 @ 11:11:14
URL: http://soozi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0