Träning o Sushi

Fick hoppa in o hjälpa tränarn med en grupp kl 12, i och med att jag kommer få hålla i den nästa vecka. Hann med lite egen träning med innan vi drog iväg för lunch, Sushi såklart. Usch va gott det är alltså!
Värmlands Idrotssförbund med bland andra min far i spetsen har startat projektet Unga Ledare där jag är med tilsammans med min tränare som handledare. Känns som att det kommer att bli riktigt intressant! Tog även en sväng upp till universitetet där det om någon vecka hålls ett Kampsportsmöte där jag kommer stå som representant för min kära förening.
Hoppas ni vart uppe med papper o penna nu för det här va ju intressanta grejer haha.

image185

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0