Sunshine!

Detta underbara väder, man har ingen lust alls att sitta inne.. vill ut ut ut!!

Gårdagen var fin, först jobb för att sen bege mig upp till Universitetet för att representera Karate föreningen på Kampsportsmötet som hölls där upp igår eftermiddag. Riktigt intressant och faktiskt rätt så kul. Tog mig sen en promenad upp till fotbollsplan och följde brorsornas fotbollsträning från en stol i solen.
När jag kom hem hade underbarast bakat pizza, helt gudomligt god!

Dagen idag har mestadels bestått av träning, tränade en ungdomsgrupp vid lunch o passade även på att träna lite jag med!
Ska sätta mig ute på balkongen en sväng, i väntan på att goaste Emelie ska sluta då det blir ner för en mysfika på stan!

Enjoy your day!


image225

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0