Mormor och Morfar Helg!

Jag vet jag vet, riktigt dålig på o blogga ibland. Vissa dagar är verkligen heldöda medans vissa är så fullspäckade att man inte vet vart man ska ta vägen till slut. Hur vore det att sprida ut det lite bättre. Hmm.

Vart ska jag börja? Fotboll och matlagning i torsdags. Riktigt myys!
I fredags inväntade jag mamma och vi drog upp till Hagfors för en helhelg hos underbara mormor o morfar.
Fredagskvällen hos mormor va supermysig. Min mormor är min bästa vän. En utav dom i alla fall.
Lördag upp tidigt, eller ja enligt mig. Fattar inte vart tiden tog vägen då vi inte hann med mer än tre butiker på två timmar. Inte för att det kanske finns så mycket mer än så, men ja, det är jag o mamma på shoppinghumör. Kusin o moster joinade oss en stund innan vi åkte hem till dukat bord o sen vidare till morfar fär ännu mer mat!
Kväll nummer två spenderades alltså hos morfar då mormor o han är skiljda och har en varsin ny sambo (ny och ny, de har vart med hela mitt liv och skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dom heller).
Hade med andra ord en otroligt underbar mor och dotter helg. Älskar min mormor och morfar!

Nästan skönt att få komma hem till tystnaden. Även om jag är den som blir rastlös oerhört fort. Pappa hade kommit hem från Ryssland och köpt med söta saker. Han kan allt han med, om han vill.
Ikväll fick jag lite trevligt sällskap o sen har jag o C vart o storhandlat, behövdes minst sagt.

♥ L


image226
Mina älskade godingar hos mig i Denver förra våren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej cutiepie! Vad sägs om att fira midsommar ihop? :) PUSS!

2008-04-28 @ 21:42:35
Postat av: Mikaela

Men åh, namnet försvann visst, men det är iaf jag som undrar om du vill fitra midsommar ihop. :) Puss/Mikaela

2008-04-28 @ 21:44:48
Postat av: Mikaela

Vad roligt att du vill fira med mig=) Jag struntar i vad jag gör, så länge jag är med dig. Har så himla roligt i ditt sällskap! Jag skulle vilja komma tidigare, men det blir ganska svårt, då jag jobbar som en galning och har annat inplanerat. Vad händer i ditt liv? MQ? Puss puss puss finaste!

2008-04-29 @ 20:37:02
Postat av: AleX

Heej ;D Ja, nästan glömt detta helt ;)
Jag jobbar natt :( som vanligt. Men till helgen är jag ledig, då jävlar :D
Vad ska Linnéa hitta på då?
kraaams!

2008-04-30 @ 03:47:42
URL: http://NordstromAlex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0