Min Lilla Rowie

Fick ett mejl från min "hostmom" Jennifer igår. Gör nästan lite ont i hjärtat när hon berättar om hur min lilla ängel, fyraåriga Roan saknar mig
-She says she wants you back to be her nanny. I think she misses the fashion and shopping and your very kind heart.
   


Studenttorsdag

Blev ju Studenttorsdag igår! Va riktigt kul, träffade på en hel del underbart folk!
Så här är då självklart bilder från nattens bravader.. och girls, jag klarade BÅDA mina uppdrag haha!!

image191

image192

image193

image194

image195

image196

image197

Kommentarer
Postat av: emelie

Det är bra Län, att du får med peacetecknet!!! Så ska de vara. Jag skulle älska att ta en kaffe i solen med dig till veckan! Har de tagit ut uteserveringarna än? Pusss!

2008-04-12 @ 08:08:22
URL: http://emeliekindwall.blogg.se
Postat av: emelie

tittade precis ut genom fönstret och det fick mig att ångra det jag sa om utomhusfika... haha men du kanske vill ta en innefika med ämil??

2008-04-12 @ 09:17:33
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0