Make Up

Äntligen vår!!!! Vaknade vid 10 idag, hade ju min efterlängtade make up lektion idag. Helt supernöjd blev jag, fick en massa bra tips om färger och hur man "ska" lägga, och fick även med mig en hel del smink hem med.. kan man aldrig få för mycke om om man frågar mig!
Så ikväll blir det utgång, riktigt sugen nu faktiskt!

Veckan har för övrigt annars varit bra och snart kommer mamma förbi för en mysfika!

Kön ringlar sig fortfarande lång utanför Nöjes.. Lycka till alla, vem vet, kanske stod året Idol där i kön när jag cyklade förbi!


image220
Blev suuupernöjd, TACK mamma pappa o Therese!

image221
Foundation Glitter Grön-och Rosa Ögonskugga Läppglans och Make Up- Magazine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0